Poniżej zamieszczamy informacje o tym, w jaki sposób i na jakich zasadach przetwarzamy Państwa dane osobowe, w związku z obowiązującym od dnia 25 maja 2018 r. Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), znanego powszechnie jako RODO. 

Kto administruje Państwa danymi osobowymi? 

Podmiotem, który przetwarza i zarządzają Państwa danymi osobowymi jest EMEDUZA ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI – G. SARNECKI SP.J.  sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Adama Mickiewicza 95/3, 51-685 Wrocław, e-mail: [email protected] , wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem  0000849208, której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy, NIP 898 225 86 25.

Jakie są cele przetwarzania Państwa danych osobowych?

Cel przetwarzania Podstawa prawna 
Komunikacja marketingowa: oferowanie przez nas produktów i usług bezpośrednio związanych z zakresem działalności firmy (w tym oferty  oprogramowania, usługi prowadzenia projektów, usługi pozyskania dotacji oraz konsultacje w tych zakresach, a także usługi powiązane – badania satysfakcji i potrzeb klientów, – zaproszenia na organizowane przez nas wydarzenia (marketing bezpośredni).Państwa zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO w związku ze zgodą na przesyłanie komunikatów marketingowych w świetle przepisów ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i Prawa telekomunikacyjnego – wyrażoną poprzez dobrowolne podanie danych kontaktowych dla celów przesyłania informacji marketingowych i handlowych)
Administrowanie, utrzymywanie i rozwój systemów informatycznych oraz zapewnienia bezpieczeństwa danych.Nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – utrzymanie i prawidłowe korzystanie z systemów informatycznych EMeduzy)
Cele dowodowe oraz ochrona przed roszczeniami Umożliwienie ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami oraz w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją prawnie uzasadnionego interesu administratora zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów.Nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – cele dowodowe)
Podjęcie działań przed zawarciem umowy na podstawie Państwa zainteresowania ofertą (np. odpowiedź na Państwa pytania dot. spotkań lub produktów i usług EMeduza jak również udzielenia informacji, przyznawania i rozliczania rabatów lub specjalnych ofert).Czynności zmierzające do zawarcia umowy (art. 6 ust 1 lit. b RODO)
Wykonanie zawartej umowy. W celu wykonania i na podstawie zawartej umowy gwarancji dotyczącej nabytych produktów lub usług.Zawarta umowa (art. 6 ust 1 lit. b RODO)
Wykonywanie obowiązków prawnych. Dokumentowanie wykonanych usług lub umów dla celów rachunkowych i podatkowych.Obowiązek prawny administratora (art. 6 ust 1 lit. c RODO w związku z przepisami z zakresu rachunkowości i obowiązków podatkowych)

Jakim podmiotom możemy powierzyć Państwa dane do przetwarzania? 

Państwa dane mogą być powierzane do przetwarzania innym podmiotom realizującym usługi na rzecz EMEDUZA ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI – G. SARNECKI SP.J.  sp. z o.o.. Dotyczy to w szczególności firm świadczących usługi IT, usługi z zakresu monitoringu oraz usługi związane z obsługą klientów, które realizowane są dla i w imieniu EMEDUZA ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI – G. SARNECKI SP.J.  sp. z o.o. oraz usługi marketingowe. Każdorazowo, podmioty przetwarzające wiąże z administratorem umowa powierzenia, zobowiązująca podmiot przetwarzający do właściwej ochrony Państwa danych oraz zachowania w tajemnicy Państwa danych.

Kto jest odbiorcą Państwa danych osobowych? 

1. Państwa dane osobowe mogą być przekazywane innym podmiotom, którym Administrator jest obowiązany udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom uprawnionym do otrzymania od Administratora danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa. 

2. Podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi, w tym usługi księgowe, kadrowe, informatyczne, w szczególności dostawcom systemów i rozwiązań informatycznych.

3 Innym podmiotom, którym Administrator powierzył wykonywanie czynności związanych z prowadzoną działalnością, w tym kancelariom prawnym, notarialnym, biurom tłumaczeń, bankom, dostawcom usług windykacyjnych, dostawcom usług pocztowych i kurierskich, call center, dostawcom usług archiwizacyjnych. 

4. Podmiotom, którym Państwa dane udostępniane są na podstawie Państwa zgody. 

Jaki jest okres przechowywania Państwa danych osobowych? 

Państwa dane przetwarzane będą: 

a) przez okres niezbędny do wykonania umowy/realizacji lub gwarancji i dochodzenia lub obrony roszczeń z tym związanych, tj., przez okres 10 lat lub do czasu przedawnienia roszczeń; 

b) w przypadkach gdy podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratorów – do czasu wniesienia przez Państwa sprzeciwu wobec przetwarzania, z zastrzeżeniem konieczności przetwarzania danych do końca okresu niezbędnego do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń; 

c) w celach archiwalnych (dowodowych) na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, które są prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez EMEDUZA ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI – G. SARNECKI SP.J.  sp. z o.o. (na podstawie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO), dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji tego celu; 

d) w celach marketingowych w związku z udzieloną zgodą na przetwarzanie danych osobowych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO) dla EMEDUZA ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI – G. SARNECKI SP.J.  sp. z o.o., dane osobowe będą przechowywane do momentu wycofania udzielonej zgody; 

e) w celach marketingowych podmiotów powiązanych, w związku z udzieloną zgodą na przetwarzanie danych osobowych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO), dane osobowe będą przechowywane do momentu wycofania udzielonej zgody.

Jakie jest źródło pochodzenia Państwa danych? 

Dane udostępniane przez Państwa, dane udostępnianie przez administratorów, dane na podstawie dokumentów, dane ze stron internetowych (plików cookies), w odniesieniu do podmiotów prowadzących działalność gospodarczą także z publicznych rejestrów CEIDG oraz KRS. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługują Państwu następujące prawa: • prawo dostępu do treści swoich danych i żądania ich usunięcia lub sprostowania; • prawo do ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, które przetwarzamy na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora lub usunięcia danych, o ile nie wystąpią okoliczności ograniczające realizację tych praw; • prawo do sprzeciwu wobec profilowania; • prawo do wniesienia skargi do organu nadzoru, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

W przypadku, gdy Państwa dane przetwarzamy na podstawie zgody (cele dot. marketingu bezpośredniego i badania rynku) mogą Państwo w każdej chwili wycofać zgodę poprzez wysłanie wiadomości e-mail lub w formie zwykłego listu na podane niżej adresy: • [email protected], EMEDUZA ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI – G. SARNECKI SP.J.  sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Adama Mickiewicza 95/3, 51-685 Wrocław. Wycofanie przez Państwa zgody nie wpływa na prawidłowość przetwarzania danych do czasu jej cofnięcia. Kontakt w sprawie Państwa danych osobowych W sprawach związanych z przetwarzaniem i ochroną danych osobowych przez EMEDUZA ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI – G. SARNECKI SP.J.  sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Adama Mickiewicza 95/3, 51-685 Wrocław, mogą się Państwo kontaktować z nami pod adresem e-mail: [email protected]